‘Met de Thuiswerkcoupon geef je je mensen echt een momentje voor zichzelf’
TechForce is een consultancybedrijf dat innovatieve organisaties, van klein tot groot, bijstaat met subsidie- en innovatieadvies. Daar hoort een goede en gezonde lunch bij, vindt Jeroen Speelman, director van TechForce. Ook in een thuiswerkwereld.
Hecht team
In de wereld waar COVID-19 nog niet bestond, lunchten wij vaak gezamenlijk. Ons team bestaat uit zeven mensen en de meesten werken al heel wat jaren bij ons, daardoor zijn we echt een hechte club. Minimaal één keer per week bestelden we een goede lunch of gingen we met z’n allen ergens lekker buiten lunchen. Die momenten missen we, nu we niet meer op kantoor werken. Natuurlijk proberen ook wij – net als de rest van de wereld – die onderlinge verbinding te onderhouden door regelmatig Teams-meetings te organiseren, maar dat is toch anders.
Aan huis gekluisterd
Nog niet zo lang geleden las ik een artikel over het concept van de Buurtboer. De samenwerking met lokale, duurzame, biologische en ambachtelijke producenten sprak me erg aan, maar lunchen op kantoor zit er nu even niet in natuurlijk. We hebben toen een paar keer onze medewerkers thuis verrast met een coronaproof lunchtasje. Deze zomer kwamen de mensen weer mondjesmaat naar kantoor, dus toen hebben we weer zelf onze lunch verzorgd, maar inmiddels zijn we opnieuw aan huis gekluisterd. Heel ongezellig.
Enthousiast over de Thuiswerkcoupon
Toen ik hoorde van de Thuiswerkcoupon was ik direct enthousiast. Eigenlijk vind ik dat een nog beter concept dan de tasjes, omdat met de coupon iedereen zelf kan kiezen wat hij of zij lekker vindt. Ik heb het eerst zelf even uitgeprobeerd – tja, iemand moet het doen – en dat beviel goed. Ik had vrijdag besteld en maandagochtend stond er iemand op de stoep met mijn bestelling. De producten uit de Buurtwinkel zijn lekker, en er zitten ook echt wel bijzondere dingen bij die je bij de gemiddelde websuper niet zo snel tegenkomt. Inmiddels hebben onze medewerkers de coupon ontvangen en zijn de eerste coupons verzilverd. De eerste reactie die ik van een medewerker kreeg was heel positief: ‘Leuk, die Thuiswerkcoupon. Bestellen is simpel en overzichtelijk, en de producten zijn vers en lekker. De fles biologische honing die ik had besteld was zeker weten biologisch. Er zat nog een bij in! Maar dat werd meteen opgelost met een nieuwe pot honing. Kortom, goede en benaderbare service.’ De gemiddelde Nederlandse lunch is vaak heel sober. Met de Thuiswerkcoupon geef je je mensen echt een momentje voor zichzelf. Even rust nemen en jezelf verwennen met iets wat lekker én gezond is. En het mooie is: de rest van het huishouden kan lekker meegenieten!
Ook geïnteresseerd in onze Thuiswerkcoupon?
Meld je aan via dit contactformulier. Wekelijks of maandelijks – waar je voorkeur naar uitgaat – ontvang je als werkgever de bestelde coupons van 30, 50 of 100 euro. Dan begint het leukste deel: maak je mensen blij! Ze kunnen hun coupon verzilveren in de Buurtwinkel, door precies die verse, duurzame en ambachtelijk geproduceerde producten uit te kiezen waar zij blij van worden. De bestellingen worden bij medewerkers thuisbezorgd.